+370 686 18 228
Dėmesio! Nuolaidos nuo 50 iki 200 Euro Dabar įsigyti įmonę užsieniečiui yra paprasčiau! Galioja iki 2017-07-31.
Pirmą įmonių e-parduotuvė Lietuvoje Virš 100 imonių pasirinkimas kas dieną Patikrinta kokybes garantija
  • Įmonių pristatymas nemokamas visame pasaulyje
  • Įsigijusiems įmonę, regstracijos adresą dovanojame visam laikui!
  • Visos įmonės tinka Europos paramos gavimui ir dalyvavimui konkursuose
  • Visų įmonių įstatuose įrašytos visos veiklos
  • Įsigijus įmonę Jūs turite teisę gauti Lietuvos vizą
  • Jokių terminuotų buhalterinių sutarčių!
Įmonių pardavimas užsieniečiams Buhalterinė apskaita Registracijos adresai Įmonių steigimas. Įmonių pertvarkymas

Kontaktai

Jei turite klausimų, arba norite bendradarbiauti prašome kreiptis:

Adresas:  Laisvės pr.60-1203,Vilnius, Spaudos rūmai

Darbo laikas: ( I - V 8:30 - 16:30 val.)

Konsultacijos telefonu: ( I - VI 9:30 - 18:30 val.) 

Mob.tel. +(370) 686 18228 ; Tel.+(370 5) 219 71 69 ;

Dėmesio vyksta Akcija

Šiuo metu vyksta akcija:  - 50 EURŲ “VERSLO PRIVILEGIJŲ KORTELĖS” turėtojams”

  • Užsakyti ir gautii nemokamai  - 50 EURŲ vertės nuolaidų kortelę, Jūs galite paskambinę mūsų projektų vadovui Mob.+370 68618228 arba El.p. info@imoniuturgus.lt

Jeigu šiuo metu kortelių limitas baigiasi, galite užsisakyti nuolaidų kuponą,parašius el.paštu info@imoniuturgus.lt

Rašykite el. paštu:

Skype:  jobcenter.lt

Faks. +370 5 2460581

Svetainė:

Rekvizitai:

          Projekto VERSLAS123 grupės narys
          Gavėjas:              UAB EKODARA
          Gavėjo kodas:      i.k. 302667440
          Gavėjo bankas :   AB SEB bankas,banko kodas 70440
          SWIFT kodas : CBVILT2X
          Centrinė banko būstinė Gedimino pr. 12, LT-01103 Vilnius
          Gavėjo sąskaitą:  LT 67 7044 0600 0797 6463

  •    
     

Žemėlapis

Kiti projektai:

IMONIUTURGUS.LT  kartu su Verslas123 – "įsigykite veikiantį verslą vienu pelės paspaudimu!"

Įsigyti įmonę per mūsų e-parduotuvę labai paprasta. Reikia padaryti tris žingsnius! 1…2…3…!

1. pasirinkite tinkamą įmonę

2. paspauskite REZERVUOTI, norėdami laikinai atidėti įmonę sau, arba - PIRKTI, norėdami įsigyti iš karto

3. gavę apmokėjimą, akcijų perdavimo popieriai bus paruošti iš karto ir kartu su visais steigimo dokumentais, antspaudu ir sertifikatais bus per 2-3 dienas išsiųsti Jūsų nurodytu adresu arba atiduoti Jums į rankas mūsų ofise adresu Laisvės pr. 60-1203, Vilnius.

Nusipirkę įmonę Jūs gausite :

  • 1.   akcijų pirkimo-pardavimo sutartį
  • 2.   perdavimo – priėmimo aktą
  • 3.   steigimo aktą
  • 4.   įstatus su įformintu įstatiniu kapitalu
  • 5.   sutikimą naudoti registracijos adresą  (terminuotą arba neterminuotą)
  • 6.   banko sutartį dėl sąskaitos atidarymo
  • 7.   įmonės antspaudą
  • 8.   sim kortelę su mob.numeriu (be sutarties)
  • 9.   registruotą įmonės el. paštą
  • 10. sertifikatus nemokamų paslaugų gavimui
  • 11. portfelis dokumentams

Mes taip pat pridėsime prie bendro įmonės paketo visas būtinas formas apie naują direktorių ir akcininką, kad galėtumėte viską pateikti į Registrų centrą.

Gavę dokumentų paketą, turėsite nunešti atskirai sudėtas formas į Registrų centrą jūsų mieste. Visi duomenys apie naują direktorių ir akcininkus Registrų centre pasikeis per 3 dienas. Taip pat patariame iš karto užsisakyti išrašą su visais pasikeitimais. Jums reikės jį pateikti banke ir kitose įstaigose.

Jeigu jūs esate ne Lietuvoje arba norite, kad visus dokumentus į Registrų centrą pateiktumėme mes, jūs galite pasirašyti visas formas ir grąžinti mums, tokiu atveju, dokumentus pateiksime mes. Išrašą iš Registrų centro taip pat pasiimsime mes ir išsiųsime jums.

Jei pirkimo metu atsiras klausimų, prašome skambinti mums telefonu 868618228.

Jūs taip pat visada galite užduoti mums klausimus telefonu, susijusius su buhalterija, mokesčiais, registracijos adresais, leidimu gyventi ir kitus.

PREKĖS APMOKĖJIMAS GRYNAIS - Jeigu neturite galimybės padaryti apmokėjimą Internetu ar per banką, jūs galite apmokėti prekę grynais. Tokiu atveju, Jums vis tiek reikės užpildyti visą pirkimo anketą, nurodant, kad mokėsite mūsų ofise. Prekė bus rezervuota Jums vienai parai. Per šį laiką Jums reikės atsiimti prekę mūsų ofise.

REZERVACIJA - tai galimybė atidėti įmonę sau nuo 1 iki 3 savaičių laikotarpiui, sumokėję tik avansą nuo 50 Euro iki 100 Euro atitinkamai. Per rezervacijos terminą jūs galėsite primokėti likusią pinigų dalį ir pasiimti prekę.

AKCIJA - projektas IMONIUTURGUS nuolat siūlo įvairias nuolaidas ir akcijas. Taip pat nustatomas jų galiojimo terminas, per kurį prekę galima nusipirkti arba rezervuoti. Pasibaigus akcijai, prekę galima nusipirkti už įprastą kainą.

REGISTRACIJOS ADRESAS - po apmokėjimo, teisė naudoti adresą, pagal jūsų norą, bus jums perduota elektroniniu būdu arba pasirašius popierinį sutikimą, jeigu reikės.
 

LEIDIMAS GYVENTI - po avanso apmokėjimo, mūsų darbuotojai paskambinę jums, pradės pilną procedūrą, kad padėtų Jums gauti leidimą gyventi Lietuvoje. Suteikiama garantija; likusioji suma sumokama tik po visiško dokumentų sutvarkimo.

EUROPARAMA JUMS– nemokamų paslaugų paketas suteikiamas kiekvienam prekės pirkėjui, perkančiam mūsų svetainėje, nepriklausomai nuo to, ką įsigyjate – verslą, įmonę ar kitą paslaugą. Visos paslaugos nemokamos arba jiems suteikiamos nuolaidos.

IKI ŠIOL PARDAVĖME: 2997
IKI ŠIOL SVETAINĖJE APSILANKĖ: 815989
IKI ŠIOL PADĖJOME SUTVARKYTI LEIDIMUS LAIKINAI GYVENTI LIETUVOJE: 1846