Kontaktai
Jei turite klausimų, arba norite bendradarbiauti prašome kreiptis:
Adresas: Laisvės pr.60-1203,Vilnius, Spaudos rūmai
Darbo laikas: ( I - V 9:00 - 17:00 val.)
Konsultacijos ir įmonų bei paslaugu pristatymas: (7 d. 9-21 Val.)
Mob.tel. +(370) 686 18228 ; Viber/ Whatsapp/ Telegram
Dėmesio vyksta Akcija
Šiuo metu vyksta akcija: - 50 EURŲ “VERSLO PRIVILEGIJŲ KORTELĖS” turėtojams”
- Užsakyti ir gautii nemokamai - 50 EURŲ vertės nuolaidų kortelę, Jūs galite paskambinę mūsų projektų vadovui Mob.+370 68618228 arba El.p. info@imoniuturgus.lt
Jeigu šiuo metu kortelių limitas baigiasi, galite užsisakyti nuolaidų kuponą,parašius el.paštu info@imoniuturgus.lt
Rašykite el. paštu:
- info@imoniuturgus.lt
- info@companiesmarket.lt
- info@firmavlitve.com
Svetainė:
- www.imoniuturgus.lt
- www.companiesmarket.lt
- www.firmavlitve.com
- www.migracija24.lt
- www.imoniusteigimas.lt
- www.verslas123.lt
- www.biznes123.lt
- www.business123.lt
- www.jobcenter.lt
- www.fabankruotas.lt
Rekvizitai:
Projekto VERSLAS123 grupės narys
Gavėjas: UAB "Baltijos verslo mugė"
Gavėjo kodas: i.k. 305899091
Gavėjo bankas : AB Luminor bankas,banko kodas 40100
SWIFT kodas : AGBLLT2X
Centrinė banko būstinė Luminor bank Konstitucijos pr. 21A, LT-03601, Vilnius
Gavėjo sąskaitą: LT88 4010 0510 0556 0889
Žemėlapis
Kiti projektai:
- www.imoniusteigimas.lt
- www.migracija24.lt
- www.verslas123.lt
- www.biznes.123.lt
- www.business123.lt
- www.fab.lt
IMONIUTURGUS.LT kartu su Verslas123 – "įsigykite veikiantį verslą vienu pelės paspaudimu!"
Įsigyti įmonę per mūsų e-parduotuvę labai paprasta. Reikia padaryti tris žingsnius! 1…2…3…!
1. pasirinkite tinkamą įmonę
2. paspauskite REZERVUOTI, norėdami laikinai atidėti įmonę sau, arba - PIRKTI, norėdami įsigyti iš karto
3. gavę apmokėjimą, akcijų perdavimo popieriai bus paruošti iš karto ir kartu su visais steigimo dokumentais, antspaudu ir sertifikatais bus per 2-3 dienas išsiųsti Jūsų nurodytu adresu arba atiduoti Jums į rankas mūsų ofise adresu Laisvės pr. 60-1203, Vilnius.
Nusipirkę įmonę Jūs gausite :
- 1. akcijų pirkimo-pardavimo sutartį
- 2. perdavimo – priėmimo aktą
- 3. steigimo aktą
- 4. įstatus su įformintu įstatiniu kapitalu
- 5. sutikimą naudoti registracijos adresą (terminuotą arba neterminuotą)
- 6. banko sutartį dėl sąskaitos atidarymo
- 7. įmonės antspaudą
- 8. sim kortelę su mob.numeriu (be sutarties)
- 9. registruotą įmonės el. paštą
- 10. sertifikatus nemokamų paslaugų gavimui
- 11. portfelis dokumentams
Mes taip pat pridėsime prie bendro įmonės paketo visas būtinas formas apie naują direktorių ir akcininką, kad galėtumėte viską pateikti į Registrų centrą.
Gavę dokumentų paketą, turėsite nunešti atskirai sudėtas formas į Registrų centrą jūsų mieste. Visi duomenys apie naują direktorių ir akcininkus Registrų centre pasikeis per 3 dienas. Taip pat patariame iš karto užsisakyti išrašą su visais pasikeitimais. Jums reikės jį pateikti banke ir kitose įstaigose.
Jeigu jūs esate ne Lietuvoje arba norite, kad visus dokumentus į Registrų centrą pateiktumėme mes, jūs galite pasirašyti visas formas ir grąžinti mums, tokiu atveju, dokumentus pateiksime mes. Išrašą iš Registrų centro taip pat pasiimsime mes ir išsiųsime jums.
Jei pirkimo metu atsiras klausimų, prašome skambinti mums telefonu 868618228.
Jūs taip pat visada galite užduoti mums klausimus telefonu, susijusius su buhalterija, mokesčiais, registracijos adresais, leidimu gyventi ir kitus.
PREKĖS APMOKĖJIMAS GRYNAIS - Jeigu neturite galimybės padaryti apmokėjimą Internetu ar per banką, jūs galite apmokėti prekę grynais. Tokiu atveju, Jums vis tiek reikės užpildyti visą pirkimo anketą, nurodant, kad mokėsite mūsų ofise. Prekė bus rezervuota Jums vienai parai. Per šį laiką Jums reikės atsiimti prekę mūsų ofise.
REZERVACIJA - tai galimybė atidėti įmonę sau nuo 1 iki 3 savaičių laikotarpiui, sumokėję tik avansą nuo 50 Euro iki 100 Euro atitinkamai. Per rezervacijos terminą jūs galėsite primokėti likusią pinigų dalį ir pasiimti prekę.
AKCIJA - projektas IMONIUTURGUS nuolat siūlo įvairias nuolaidas ir akcijas. Taip pat nustatomas jų galiojimo terminas, per kurį prekę galima nusipirkti arba rezervuoti. Pasibaigus akcijai, prekę galima nusipirkti už įprastą kainą.
REGISTRACIJOS ADRESAS - po apmokėjimo, teisė naudoti adresą, pagal jūsų norą, bus jums perduota elektroniniu būdu arba pasirašius popierinį sutikimą, jeigu reikės.
LEIDIMAS GYVENTI - po avanso apmokėjimo, mūsų darbuotojai paskambinę jums, pradės pilną procedūrą, kad padėtų Jums gauti leidimą gyventi Lietuvoje. Suteikiama garantija; likusioji suma sumokama tik po visiško dokumentų sutvarkimo.
EUROPARAMA JUMS– nemokamų paslaugų paketas suteikiamas kiekvienam prekės pirkėjui, perkančiam mūsų svetainėje, nepriklausomai nuo to, ką įsigyjate – verslą, įmonę ar kitą paslaugą. Visos paslaugos nemokamos arba jiems suteikiamos nuolaidos.